2009. április 14., kedd

Gyerektakaró/Kinderdecke


Készül egy újabb gyerektakaró. Még csak összeállítottam, hogy lássam, hogy fog kinézni. 120x160 cm-es lesz, most még csak a fele látszik. Külön érdekessége számomra az applikációk, mert még nem készítettem ilyet. Remélem, a kis tulajdonosának is tetszeni fog, ha elkészül. Eine nue Kinderdecke ist unterwegs. Ich habe die nur zusammensammelt, damit ich sehen kann, wie die aussehen wird. Die wird 120x160 cm groß sein, aber jetzt kann man nur die Helfte sehen. Es ist für mich interessant, die Applikationen, die ich noch nie gemacht habe. Ich hoffe, die wird dem kleinen Innhaber auch gefallen, wenn die einmal fertig sein wird. :-)

2 megjegyzés:

  1. jaj, de jó, megoldódott a probléma, lehet kommentelni! Most nem írok le mindent, amit eddig szerettem volna, csak annyit, hogy nagyon ígéretes a takaród, szerintem az applikálás sem fog gondot okozni! Hajrá! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia.
    igen, szerencsére az aplikáció is megoldódott, sőt, már nagyon rákaptam, és azóta is használom :-)

    VálaszTörlés