2009. június 6., szombat

Újból hímzés/Wieder Sticken




Nagyon régen nem hímeztem ilyen nagyobb babaköszöntőt (20x30 cm-es), ezért örülök, hogy viszonylag hamar sikerült ezt megvarrnom. Bevallom, mikor a barátnőm kiválasztotta a mackókat, nekem nem igazán tetszettek. De most, hogy elkészültem vele, nagyon tetszik. Lehet, hogy az élénk rózsaszín miatt és hogy más, mint amiket eddig hímeztem. Remélem, kis Laurának a takaróval együtt tetszeni fog :-) Schon lange habe ich kein solches großes Bild (20x30 cm) gestickt, deswegen freue ich mich, daß es ziemlich schnell fertig worden. Ich lasse es zu, dann meine Freundin diese Bären ausgewählt hat, die haben mir überhaupt nicht geffalen. Aber jetzt, dass ich mit dem fertig bin, gefällt mir sehr. Es kann sein, daß es an die schöne Farben hbhängt und es ist ganz anders, als ich bisher gestickt habe. Ich hoffe, es wird mit der Decke der kleinen Laure gefallen. :-)

6 megjegyzés:

  1. Ez meseszép lett!!!!!!
    Biztos tetszik majd Laurának is :)))))))

    VálaszTörlés
  2. Nekem is nagyon tetszenek a mackók, olyan aranyosak!!! éa a babatakaró is szuper lett!!!!

    VálaszTörlés
  3. Das glaube ich aber doch,
    die Bärchen sehen auch recht niedlich aus,
    wer hat schon eine so schöne Decke,
    nur die wenigsten,

    liebe Grüße
    Bien :-))

    VálaszTörlés
  4. Superschönes Bild !!!

    Liebe Grüße aus Österreich
    Sabine

    VálaszTörlés
  5. Elsa, Sabine,

    vielen Dank :-)

    Liebe Grsse
    Dia

    VálaszTörlés