2009. július 24., péntek

Tűtartó és Varrókészlet 2/Nadelharter und Nähsatz 2

Nővéremnek annyira megtetszett első varrókészletem, hogy ő is szeretett volna magának egyet, csak az a kérése volt, hogy ne legyen piros. :-) Ez nem lett és egy kicsit változtattam is rajta, mert az enyémben nem volt tűtartó, az övébe pedig egy "Z" betűvel ellátott kapott helyet :-). Meiner Schwester gefählt so mein erster Nähsatz, daß sie sich auch einen gewünscht hat, aber sie hatte eine Bitte, bloß nicht aus roten Stoffen :-). Dieser wurde nicht rot und ich habe einige auch daran geändert, denn es gibt in meinem keinen Nadelhalter, in ihrer hat einen mit "Z" Buchstabe. :-)
És mert nekem nem volt benne tűtartó, varrtam magamnak külön egyet. A jobb oldala egy kicsit üres, oda még kitalálok valamit. :-) Und weil ich keinen Nadelhalter in dem Nähsatz hatte, habe ich für mich selbst einen genäht. Die rechte Seite ist ziemlich leer, dahin werde ich mir noch was ausdenken. :-)


Ne felejtsétek a játékot! Vergiss nicht das Spiel! :-)

1 megjegyzés: