2009. szeptember 29., kedd

Ősz/Herbst


Ma nem (csak) az én munkámat mutatom Nektek. Nagyon jókat nevettünk délután, mikor a kisfiammal és a férjemmel hármasban elkészítettük ezt az őszi fát :-) Sajnos a kép nem adja vissza a szép színeket, de gyönyörű lett és most már a kisfiam szobájának ajtaját díszíti. Én többnyire csak a törzset festettem, a fiúk a leveleket, majd a kisfiammal felragasztottuk őket. Heute zeige ich Euch nicht (nur) meine Arbeit. Wir haben viel gelacht, während ich mit meinem Sohn und Mann dieses Herbstbaum gebastelt habe. :-) Leider, das Photo ist nicht so gut, die Farben sind viel schöner. Es ist wunderbar geworden, und jetzt ist es schon an der Tür des Zimmers von meinem Sohn. :-)

2 megjegyzés:

  1. Ügyes a kisfiad. Vajon kitől örökölte a kézügyességet?:)

    VálaszTörlés
  2. Én az osztályommal csináltam hasonlót. Ők is élvezték! :D

    Nagyon szép lett!

    VálaszTörlés