2010. március 10., szerda

Az úgy kezdődött.../Es hat so angefangen...

... hogy egy kedves kolleganőm kisbabát vár, és pénteken dolgozik utoljára. Ráadásul nagyon messze is költöznek, így gondoltam, készítek neki egy meglepetést. De persze ez mind ma reggel jutott eszembe. Gondoltam, hogy rá is érek elkészíteni, végülis van még két éjszakám. :-) De aztán napközben eszembe ötlött, hogy pénteken szabadságon leszek, tehát ma kell elkészítenem. Még szerencse, hogy ma nem kellett főznöm, mert tegnap sikerült akkora mennyiséget készítenem, hogy maradt mára.
Jucustól kaptam ezt a gyönyörű Atalie mintát, és gyorsan készítettem belőle egy felakasztható díszt.

... daß meine Kollegine wird ein Baby bekommen, und arbeitet letztes mal am Freitag. Dazu noch, sie werden nach Ausland umziehen, deswegen habe ich gedacht, werde ich ihr eine Überraschung basteln. Aber natürlich das alles fiel mir heute Morgen ein. Ich dachte, keine Panik, ich habe doch noch zwei Nächte, die fertig zu machen. :-) Aber inzwieschen es ist mir klar geworden, daß ich am Freitag Urlaub habe, also ich muß die heute fertig haben. Zum Glück, brauchte ich heute kein Abendessen zu kochen, denn ich habe gestern so viel gekocht, daß es aus dem übrig geblieben ist. Von Jucus habe ich diese Atalie Vorlage bekommen, und schnell habe ich daraus ein Geschenk gemacht.

És mivel Lidércke "megtanított" erre a fantasztikus kistáska varrására, és Leki küldött nekem gyönyörű anyagokat, így ebben fogom átadni a kis ajándékomat.
Und weil Lidérke hat mich "gelehrt", diese fantastische Tasche zu nähen, und ich habe von Leki diese wunderschöne Stoffe bekommen, so werde ich in dieser mein Geschenk meiner Kollegine geben.
Együtt az ajándékok:
Die Geschenke zusammen:

Szép estét mindenkinek!
Eine gute Nacht an Euch!

14 megjegyzés:

  1. Dia! Álomszépek az ajándékok!!!!!!mennyi munkád volt vele,de megérte!!!!

    VálaszTörlés
  2. Mammka! köszönöm szépen!Igen, sokat dolgoztam vele, el is fáradtam, de azt hiszem, ezt nevezik örömteli fáradtságnak! :-)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépek, ügyi vagy - kolléganő oda lesz! :)

    VálaszTörlés
  4. Márti! Nagyon köszönöm!

    Már oda is adtam neki, és határtalan volt az öröm egy kis örömkönnyekkel :-)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett! Ügyes vagy!
    (Gondoltam is mikor csomagoltam, hogy nem sokáig fognak az anyagok darabon állni...)

    VálaszTörlés
  6. Én élőben is láttam. :-) Meseszép lett. Na persze, aki bírja alvás nélkül, az hamar elkészül vele. :-)(A kistáskát én is megkívántam, annyira édes.)Majd lebartelezzük, elvégre van egy horgolt táska restanciám...

    VálaszTörlés
  7. Liebe Dia
    Woowww, woowww wie bist du fleissig gewesen. Wunderschöne Sachen hast du gemacht.
    Ganz liebe Grüsse Marie-Louise

    VálaszTörlés
  8. Nagyon, nagyon szép! :)) A táska titkát elárulhatnád nekem is ;) :P

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép lett a szivecskéd is és a táska is! Az Atalie mintáért nem nekem jár a köszönet, hanem Csicsóné Melindának!:o)

    VálaszTörlés
  10. Die Kollegin kann sich freuen!
    LG, Tiger

    VálaszTörlés
  11. Marie-Louise, Tiger,

    ich Danke Euch!

    Lányok, köszönöm szépen!

    Vervian! Ha megkívántad, egyszer talán meg is kóstolhatod :-) :-)

    VálaszTörlés
  12. Nagyon szépeket készítettél.
    Nézz be hozzám, van nálam egy díjad! :-)

    VálaszTörlés
  13. Tényleg nagyon szépek lettek! :))

    VálaszTörlés