2010. március 14., vasárnap

Fonott koszorú/Geflochtener Kranz

Már nagyon régóta terveztem, hogy készítek egy ilyen fonott koszorút. Ilitől kaptam nagy segítséget az elkészítéséhez, melyet itt is nagyon köszönök. Nagyon tetszik, de szerintem többet nem is készítek. :-) A varrás és elkészítés nem nehéz, de mire a három darabot megtömtem vatelinnal.... Na, azt még egyszer nem vállalom :-)
Ich hatte schon lange vor, solchen geflochtenen Kranz zu machen. Von Ili habe ich große Hilfe dazu bekommen, ich danke Ihr hiermit auch. Es gefällt mir sehr, aber ich werde nie mehr solchen machen. :-) Das Nähen ist nicht so schwer, aber zu füttern... Das werde ich nicht übernehmen. :-)




3 megjegyzés:

  1. Aki nem tud nekem meg kommentet hagyni, kérem írjon a mail címemre. köszönöm.

    VálaszTörlés
  2. Látom, készülsz a Húsvétra! :-)
    Nagyon tuti lett.

    VálaszTörlés
  3. WOW!
    Der Kranz ist ein echtes Sahneteil!
    Wunderschön!
    Da hat sich die Mühe absolut gelohnt!
    lg
    Angie
    :-)

    VálaszTörlés