2010. április 11., vasárnap

Fülbevaló tartó/Halter für Ohrringen

A barátnőmnek varrtam születésnapjára ezt a fülbevaló tartót. Nem teljesen saját ötlet, de valahol mégis :-) Összecsukva 17x22 cm-es, a belsejébe egy hálót varrtam, amire az akasztós fülbevalókat lehet akasztani. (Nekem sajnos nincs ilyen fülbevalóm, így nem tudom bemutatni Nektek).
Ich habe diesen Halter für Ohrringen für meiner Freundin zum Geburtstag genäht. Es ist nicht ganz meine Idee, aber irgendwo schon :-) Zusammengefalten ist es 17x22 cm groß, auf Innenseite habe ich einen Netz genäht, worauf man die "Hängeohrringen" aufhängen kann. (Ich habe keine solche Ohrringe, deswegen kann ich es Euch jetzt nicht zeigen).


4 megjegyzés:

  1. Nagyon ötletes és hasznos ajándék.Nem baj, hogy nem a Te ötleted alapján varrtad. Hiszen úgy sem olyan, mint amit láttál. Táskát is sokan varrnak, még sem egyforma egy sem!

    VálaszTörlés
  2. Hi Dia,

    Dich darf man auch nicht aus den Augen lassen,
    schon hast Du wieder Neues gezaubert!
    Süße Idee, das Etui!

    LG, Tiger,
    der auch keine trägt (trotz des Berufes)
    ;-))

    VálaszTörlés
  3. Ili, Marika, köszönöm szépen! Bár, még lehet, hogy este a belsejében a bal oldalt kidíszítem egy kicsit :-)

    Lieber Tiger,

    Danke Deine immer nette Worte! :-)

    liebe Grüsse

    VálaszTörlés