2010. július 16., péntek

Nyakpárna/Halskissen

Lidérckénél láttam hasonló nyakpárnákat és bevallom, tegnap már terveztem, hogy milyet, milyen felirattal, képpel rendelhetnék tőle, mikor a férjem azt mondta: hisz ezt te is meg tudod varrni. :-) Jót mosolyogtam, de nem hagyott nyugodni, így ma rátaláltam egy angol oldalon ennek a szabásmintájára. Ez nem olyan szép, mint amilyeneket Dorka tud varrni, de ahogy örült neki a kisfiam, láthatjátok a második képen :-)
Bei Lidércke habe ich ähnliche Halskissen gesehen. Ich muß einsehen, ich habe schon geplant was für welche ich von ihr bestellen sollte, dann hat mein Mann gesagt: solche kannst du auch nähen. :-) Ich habe einbißchen gelacht, aber nicht gelassen, und habe diese Vorlage auf einer englischer Seite gefunden. Es ist nicht so schön, wie Dorka nähen kann, aber wie sich mein Sohn darüber gefreut hat, könnt ihr auf das zweite Bild sehen. :-)



7 megjegyzés:

  1. Jól mutat a legényen a nyakpárna, ügyes vagy!
    Ha időd engedi, nézz be a blogomra. Köszi :)

    VálaszTörlés
  2. Da hat dein Mann völlig recht.
    Deine Kissen sehen spitze aus.
    Wünsche dir ein schönes Wochenende.
    lg
    Angie
    :-)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem gyönyörű lett. Az anyaga is nagyon tetszik. Jól áll a kis legénynek!!!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jópofák! Mondd csak: nem csinálnál nekem egy olyat, ami vízhatlan anyagból van, és jéggel meg lehet tölteni? :-D Ebben a melegben nagyon kelendő lenne! :-DDD

    VálaszTörlés
  5. Die Kissen für den Hals,
    die sind ja voll der Hit,
    da sag' ich ohne Schmalz:
    Da freu' ich mich doch mit!

    ;-))

    Liebgruß,
    Tiger
    =^.^=

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm lányok, már birtokba is vette a piciny fiam! :-)

    Danke schön liebe Mädels! :-)

    VálaszTörlés
  7. De szép ez a gyerek!
    A jéggel töltött nyakpárna szuper ötlet. :)

    VálaszTörlés