2010. augusztus 29., vasárnap

Blogtalálkozó/Blogtreffen

Tegnap volt a blogtalálkozó. Én nagyon jól éreztem magam, bár sok embert meg sem ismertem, pedig szerettem volna. Kár, hogy ilyen hamar elrepült az idő. Gina, köszönjük szépen ezt a fantasztikus szervezést!
A sok ismeretségek mellett ezeket a fantasztikus ajándékokat Ninától kaptam. Nagyon nagyon köszönöm, Nina, és nagyon örülök, hogy végre sikerült személyesen is találkoznunk! :-)
Gestern hatten wir ein Blogtreffen. Ich habe mich riesig gut gefühlt, obwohl ich nicht so viele Leute kennengelernt habe, wie ich wollte. Es ist Schade, daß die Zeit so schnell vergeht. Gina, wir bedanken uns, für die fantastische Vorbereitung!
Neben den vielen netten Leuten diese wunderschöne Geschenke habe ich von Nina bekommen. Nina, ich bedanke mich ganz herzlich und bin froh Dich persönlich kennenlernen zu können! :-)


Ezeket az ajándékokat pedig Esztertől kaptam. Nagyon szépen köszönöm, már használatba is vettem! Nagyon szép munka!
Diese Geschenke habe ich von Eszter bekommen. Ich bedanke mich ganz herzlich. Die sind sehr schöne Arbeiten!

6 megjegyzés:

  1. Ó, de szépeket kaptál! A nina-féle cuccok különösen tetszenek!

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok - nagyon sok szépet kaptál!!! :)

    VálaszTörlés
  3. Da kann man Dir nur gratulieren!
    Liebgruß,
    Tiger
    =^.^=

    VálaszTörlés
  4. Herzlichen Glückwunsch zu den zauberhaften Geschenken.
    Und einen schönen Wochenstart wünsche ich dir
    lg
    Angie
    :-)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen, lányok! Én is nagyon örültem minden egyes ajándéknak! :-)

    Danke schön Mädels, ich freue mich auch sehr! :-)

    VálaszTörlés
  6. Szia Dia! Hogy te milyen szerencsés vagy : ) Gratula, nagyon szépeket kaptál !!!

    VálaszTörlés