2010. november 13., szombat

Joy kihímezve/ Joy gestickt

Elkészültem a "Joy" nevű készlettel. Nagyon élveztem a hímzését, összeállítását. Piros filcre varrtam fel a kész hímzést, majd a hátuljára egy zöld filcet varrtam, picit megtömtem. Kb. 12x12 cm-es lett. Nekem nagyon tetszik. :-) Barbi és Nina és En nagyon köszönöm!

Ich habe das Kist "Joy" gestickt. Es hat mir riesig Spaß gemacht, es zu sticken, zusammenzustellen. Ich habe das Sticken auf rotem Filz genäht, dann mit grünem Filz zusammengenäht, gefüttert. Es ist ca. 12x12 cm groß. Es gefällt mir sehr! Danke Barbi, Nina und En!


5 megjegyzés:

  1. Ezúttal is én köszönöm a folyamatos lelkesedésed és, hogy kihímezted! Öröm mindig látni nálad a saját mintáimat! :D Nagyon szép lett! Puszi!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon aranyos! Igazi Karácsonyi hangulat. :-)

    VálaszTörlés
  3. Wie immer: Sooo schön gezaubert!
    Liebgruß,
    Tiger
    =^.^=

    VálaszTörlés
  4. Liebe Dia
    Woowww, deine Stickereien sehen wieder wunderschön aus.
    Ganz liebe Grüsse Marie-Louise

    VálaszTörlés
  5. Barbi, én köszönöm az újbóli lehetőséget és a kedves kommentedet!

    Mónika, köszönöm!

    Rita, Marie-Louise, vieln Dank wieder für Euren netten Kommentaren!

    VálaszTörlés