2010. december 17., péntek

Ajándékok 3-4/Geschenke 3-4

Először is szeretném megköszönni mindenkinek a kedves, bíztató szavakat!!! Már sokkal jobban érzem magam, ez az alkotásaimból is látszik :-)
Zuert möchte ich Euch die lieben Wörte bedanken!!! Ich fühle mich schon viel besser, das könnt Ihr schon auf nächsten Dinge auch sehen :-)


Ezeket a fűszeres olajokat egy nagyon kedves kollegámnak készítettem ajándékba karácsonyra, mert tudom, hogy rengeteget szokott főzni. :-) Olíva olajba tettem különböző fűszereket (fokhagyma, rozmaring, bazsalikom, oregáno). Azt még nem tudom, hogy az üvegeket dekoráljam-e.
Diese Kräuteröl habe ich für einen Kollegen gemacht zum Weihnachtsgeschenk, denn er mag sehr kochen. :-) Ich habe in Olivenöl verschiedene Gewürze getan (Knoblauch, Rosmarin, Oregano, Basilienkraut). Ich weiß es noch nicht, ob ich die Gläse noch dekorieren soll.

Ezeket az ajándékokat az ovónéniknek készítettem, és persze saját készítésű vajkaramellával töltöttem meg :-)
Diese Geschenkbeutel habe ich für die Kindergärtnerinnen genäht, und natürlich mit selbstgemachten Karamellbonbons gefüllt :-)


1 megjegyzés:

  1. Csudajó ajándékok! Én nem díszíteném az üvegeket, olyan szép a formájuk és a fűszerek önmagukban csodás dekorációk az olajban! :D

    VálaszTörlés