2011. augusztus 10., szerda

Eszter szappanjai/Seifen von Eszter




Ez a bejegyzés most nem rólam és nem az én munkáimról szól. Már többször vásároltam Eszter szappanjaiból, mindig levélben áradoztam neki a hatásairól. Most vásároltam szappant és arcpakolást is, gondoltam megírom Nektek az élményeimet, tapasztalataimat.
Az epres szappant a kézmosásra használom, mert vagy a tűtől, vagy a tolltól, de ekcéma szerű tünetek voltak rajta. Ahogy elkezdtem Eszter epres (előtte mangós) szappanját használni, nyoma sincs a kirepedezett bőrnek, a fájdalomnak, mintha új bőr lenne az ujjamon. Eszter tanácsára a hajamra is elkezdtem a csalános szappant használni, és már egy használat után is csodálatos volt az eredmény, szinte teljesen megtisztult a fejbőröm. Most, harmadik használat után pedig már se viszketés, se korpa, se hámló fejbőr, csak a tiszta, egészséges bőr és haj! Most először vettem arcpakolást, és a hatás.... az valami mesés! Komolyan, minta fiatalodtam volna is! :-) Sima, nem száraz, nem húzódik a bőr, az apró miteszereknek nyoma sincs, egyszerűen MESÉS!!! Eszter, itt is köszönöm, hogy ennyi munkát fektetsz a termékeid készítésébe, hogy több megoldást is találtál nekem és nem utolsó sorban a rengeteg KEDVESSÉGET ÉS SEGÍTSÉGET!
Dieser Eintrag ist nicht nur um mich und meine Kunstwerke. Ich kaufte mir mehrmals Seifen von Esther, ich habe immer ein Brief an Sie geschrieben es zu bedanken. Jetzt habe ich ein Stück Seife und Gesichtsmaske auch gekauft, dachte ich schreibe euch über meine Erfahrungen.

Die Erdbeere Seife, mit der ich mir die Hände wasche, weil entweder der Nadel oder dem Bleitstift, aber es war Ekzem-ähnliche Symptome. Da fing ich an, mir mit Esthers Erdbeeren (Mango vor) Seife Hände zu waschen, es hat keine Spur von den Schmerz, so ist es, als wenn es eine neue Haut an meinen Fingern wäre. Nach Beratung von Esther begann ich mit Nesselseife meine Haare zu waschen. Ich habe eine wunderbare Ergebnis, war nahezu vollständig die Haut gelöscht. Jetzt, nach über ein Drittel haben keinen Juckreiz, keine Schuppen, schuppige Kopfhaut, nur eine saubere, gesunde Haut und Haar! Zum ersten Mal, dass ich Gesichtsmaske benutzt habe, und die Wirkung .... von etwas fabelhaft! Ernsthaft, als würde ich Jüngere sein!:-) Glatte, nicht trockene Haut,
keine Spur von der winzigen Mitessern , einfach fabelhaft verschwinden! Esther, ich danke Dir so sehr für Deine Werken, für die Lösungen für mich und nicht zuletzt die viele Freundlichkeit und Hilfe !

Esztert itt találjátok meg/Esther findet Ihr hier:
http://kecsketejszappan.startuzlet.hu/
http://eszterszappan.blogspot.com/

5 megjegyzés:

  1. Csatlakozom. Én is használom Eszter termékeit, és maximálisan elégedett vagyok. Az arcpakolása valami csoda! :)

    VálaszTörlés
  2. Liebe Dia
    So toll das du etwas gefunden hast was deiner Haut gut tut.
    Ich kenne das leider auch aus Erfahrung wen man Hautprobleme hat.
    Habe nun aber auch gute Produkte für mich gefunden mit Aloe Vera, eine richtige Wohltat.
    Ganz liebe Grüsse Marie-Louise

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen Dia! Mint azt a blogomban is írtam, mindig meglepődöm, ha a mai nemtörődöm világban valaki nem tartja időpazarlásnak, hogy megírjon egy ilyen aranyos posztot, csak úgy!!!! Puszi

    VálaszTörlés
  4. de jó volt itt kicsit fürdeni kedves emberek mosolyában


    ez a napom jól kezdődik :)

    VálaszTörlés
  5. Das freut mich für Dich, liebe Dia!
    Denn ich weiß auch um diese Problematik.
    Ich öle meine Kopfhaut hin und wieder.

    Alles Gute weiterhin,
    Liebgruß,
    Tiger
    =^.^=

    VálaszTörlés