2012. július 27., péntek

Táskák/Taschen

 Tudom, nagyon régen nem jelentkeztem, pedig alkotok folyamatosan. Készülőben van egy hímzés saját magamnak, egy babaköszöntő hímzése, varrtam sok táskát rendelésre és eladásra is.
Közben nyaralunk, dolgozom. Még hogy nyáron nincs szezonja az ingatlanpiacnak!? Én nem ezt érzékelem - hozzáteszem szerencsére -, mert folyamatosan megyek, jövök, üzletelek. Azt hittem, hogy két hétig ha a kisfiam nyaralni lesz, majd milyen sokat varrhatok és hímezhetek... hát tévedtem, mert folyamatosan úton vagyok :-) Ami jó, meg szeretem, ne értsétek félre, csak alkotni is nagyon szeretek :-)
Több info: 
http://levydiaschublade.blogspot.hu/2012/07/elado-taskak.html

Ich weiß, ich habe mich schon lange nicht mehr gemeldet, obwohl ich inzwischen immer etwas bastele. Es ist im Laufe eine Stickerei für mich, eine Begrüßung zu sticken für ein Baby, ich habe viele Taschen genäht auf Bestellung und auch zum Verkauf.
Inzwischen arbeite ich auch und auch genießen wir den Sommer. Wer sagt daß der ImmobielienMarkt im Somer keine Zeit hat? Ich fühle es nicht so - zugasegt zum Glück -, denn ich laufe ständig, mache "Business". Ich dachte, wenn mein Sohn nich zu Hause sein wird, werde ich sehr viel nähen, sticken können... hat mich geirrt, denn ich muß ständig unterwegs sein. Es ist gut, ich mag es, aber ich hätte viel mehr basteln wollen :-) :-)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése