2014. január 26., vasárnap

Az új táskám :-) / Meine neue Tasche :-)

 Az úgy volt, hogy vettem Blaur-tól egy pénztárcát, ilyen anyagból. Az anyagba annyira beleszerettem, hogy felkutattam, hol tudok ilyet venni. Szerencsére gyorsan meg is találtam itt, így muszáj voltam varrni belőle egy újabb táskát. Bár már az előző hasonló stílusú laptop táskám kissé elnyűtt lett, így időszerű is volt egy új táska :-)
Das war so, daß ich von Blaur eine Portmanie gekauft, aus diesem Stoff. Dieses Stoff hat mir so gefallen, daß ich mir ein auch besorgen musste. Gott sei Dank konnte ich es schnell hier finden, und ich musste sofort für mich eine neue Tasche nähen. Die vorige ähnliche Tasche ist schon lange bei mir und ist nicht mehr im guten Bestand, so ist die neue rechtzeitig entstanden. :-)



5 megjegyzés:

  1. Jó lett:) Tetszik az anyag.

    VálaszTörlés
  2. Oh, das hast Du aber toll gewürfelt! ;-)

    Liebgruß,
    Tiger
    =^.^=

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett :)
    Játékba hívlak, nézzél be hozzám :) Üdv, Mókuska

    VálaszTörlés
  4. Csodás táska! Gyere játszani hozzám, ha van kedved! :)

    VálaszTörlés
  5. köszönöm szépen Mindenkinek! :-)

    VálaszTörlés