2009. március 29., vasárnap

Újabb húsvéti dísz/Noch ein Osternbehang




Kész lettem egy újabb ajtódísszel, - mivel az elsőt a kisfiam kitette a saját szobája ajtajára -, ami egy Rico minta alapján készült. Keretbe nem szerettem volna tenni, így megerősítettem a hátulját és ferdepánttal beszegtem miután tojás formára szabtam. Ugye látszik, hogy ez egy tojás akart lenni?! :-) Ich bin fertig mit einem neuen Osternbehang - denn den voriegen hat mein Sohn auf seine Zimmertür aufgehängt hat -, der ist laut einem Rico-Muster gestickt wurde. Ich wollte nicht in eine Rahme setzen, deswegen habe ich den Hintergrund befestigt und - danach ich ein Ei geformt habe - mit einem Federband rudgenäht. Es ist zu sehen, dass das ein Ei sein sollte, gell?! :-)

Igazából még varrtam pár dolgot, de azt nem szeretném megmutatni, mert húsvéti ajándékok lesznek. A nővérem ikreinek készítek saját készítésű ajándékokat, illetve a kolleganőmnek húsvétkor van a szülinapja is, úgyhogy neki két meglepetéssel is készülök. Ajjaj, mindjárt itt a húsvét :-)