2009. június 12., péntek

Mérges vagyok/Ich bin böse!

Engem is utolért a "blogbetegség". Nem tudom, mitévő legyek, eltűntek a képek a blogomról. De nem is mindegyik, úgyhogy nagyon nem értem! Hétvégén megpróbálom őket újra feltölteni, de elég sok lesz, nem tudom, hogy fogok tudni haladni.

Es ist so ärgerlich, daß ich auch dieses "Blogkrankheit" bekommen habe. Ich weiß es nicht, was ich tun sollte, die Bilder sind weg von meinem Blog. Aber es fählt nicht alle, so kann ich es wirklich nicht verstehen. Am Wochenende versuche es, die neu aufzufüllen, aber es wird ziemlich viel sein, weiß nicht, wie lange es dauern wird.

2 megjegyzés:

  1. Ó Te szegény, tényleg nem látom a képeket.Nem töröltél ki a Picasából esetleg képeket és azért tüntek el a blogról?
    Remélem rendbe jön hamar, nagyon bosszantó lehet...

    VálaszTörlés
  2. Ach, liebe Dia,

    mein Mitgefühl hast du,
    tut mir echt Leid, dass
    die Fotos futsch sind.

    Hoffentlich bekommst du das wieder hin,
    hofft mit dir
    das Bien
    mit lieben Grüßen

    VálaszTörlés