2009. június 10., szerda

PIF játék/PIF Spiel

Jelentkeztem Rain blogján egy PIF játékra. Én is várom a varrást és kereszszemes hímzést kedvelő jelentkezőket.:-)

A szabályokról:
1.Bárki játszhat, akinek blogja van.
2. Az első három ember, aki kommentet ír erre a bejegyzésre, ajándékot fog kapni tőlem, melyet saját magam készítek.
3. Ezt az ajándékot az elkövetkező 365 napon belül el fogom juttatni hozzátok.
4. Cserébe előre kell fizetni, úgy, hogy ezt a felhívást meghirdetitek a saját blogotokban és vállaljátok Ti is az ajándékok elkészítését az arra jelentkezőknek.

Szép estét mindenkinek!

Ich nehme an einem Spiel bei Rain teil. Ich warte auch auf Teilnehmer, die Kreuzstich und/oder Nähen mögen. :-)

Regeln:
1. Alle können mitmachen, die eigenes blog haben.
2. Die erste Drei, die bei diesem Schreiben einen Komment schreibt, wird ein Geschenk von mir bekommen, das ich selber mache.
3. Dieses Geschenk werde ich innerhalb von 365 Tagen zuschicken.
4. Als Tausch soll man vorzahlen, so, dass diese Aufforderung an deinem blog auch veröffentlichen sollst und die Verantwortung übernimmst die Geschenke auch wegzuschicken.

Schönen Abend an Allen!

1 megjegyzés:

  1. Bocsi, hogy ide írok, nem a pifhez tartozik: maguktól visszajöttek a képek, de nekem sem mind. Nem csináltam semmit, próbáltam áttérni Explorerre, frissíteni a Picasat, de semmi. Sok bejegyzésembe (pontosabban kb. 3 havi mennyiségbe) újra kell töltenem az eltűnt képeket. Jobb megoldást nem tudok, sajna. Nem értem én sem. Sok szerencsét neked is! :)

    VálaszTörlés