2009. július 16., csütörtök

Játék Bruercsinél

Sziasztok!

Bruercsi egy fantasztikus játékra hív minket, itt a játékszabályokat is elolvashatjátok.

Én pár nappal ezelőtt varrtam a kisfiamnak egy táskát. A férfiaknak/fiúknak szánt dolgok elsődleges lényege - szerintem - a színválasztás. Drapp, zöld, kék domináljanak és minél egyszerűbb legyen. Ne legyen csicsás, minta azért lehet benne. A mintára gondolok, hogy négyzetek, szögletes formák domináljanak. Ha táskát készítünk, szerintem inkább legyen magasabb mint szélesebb és nekik nem kell annyi zseb sem a táskába. Az anyagválasztás nagyon fontos, hogy erős legyen. Én a férfitáskát inkább patenttal képzelem el, mint cipzárral.

Én így képzelek el egy "pasis" táskát, pénztárcát, irattartót...

mindenkinek szép napot!

2 megjegyzés:

  1. Nagyon köszönöm, hogy velem játszottál! Klassz táskát varrtál a kisfiadnak, tetszenek a gondolataid a pasis dolgokat illetően ! :)))
    Tökre egyetértek vele!!

    VálaszTörlés