2009. augusztus 27., csütörtök

Festett Anyagok/Gefärbte Stoffe

A héten próbálkoztam anyagfestéssel, de nekem sajnos nagyon nem jött össze. De! Még szerencse, hogy Katától rendeltem és hogy milyen gyönyörűségeket kaptam, muszáj megmutatnom Nektek! Ja, és élőbem még szebbek, gyönyörűek a színek! Hogy mi készül majd belőlük? Az biztos, hogy egy kisfiúnak és egy kislánynak egy-egy párna négyféle színárnyalatból, és ha még marad belőlük (ha nem, akkor rendelek még) takaró is. Kata, nagyon nagyon köszönöm! Ich habe an dieser Woche versucht, Stoffe zu befärben, aber es ist mir gar nicht gelungen. Aber! Es ist Glück, daß ich von Kata Stoffe bestellt und was für welche wunderschöne Stoffe ich bekam, einfach muß ich Euch zeigen! Und die sind im Leben noch schöner, als auf dem Bild, die Farben sind klasse! Und was daraus erstellt wird? Es ist sicher, für einen Junge und ein Mädchen eine Kisse, und wenn es noch übrig bleibt, noch eine Decke auch. Kata, ich bedanke mich ganz herzlich!


1 megjegyzés: