2009. augusztus 27., csütörtök

Nyeremény/Preis

Tegnap voltam olyan szerencsés, hogy a játékom nyertesének, Juditnak személyesen adhattám át az ajándékomat. Igaz, hogy ő volt a nyertes, de én is nyertem, hogy megismerhettem és én is kaptam tőle nagyon szép selyemfonalakat ill. hímzővásznat! Judit, ezúton is köszönöm és örülök, hogy személyesen is megismerkedhettünk!
Végül a hímzésből egy varrókészlet készült és varrtam hozzá egy kisebb táskát is, ami kb. 27x17 cm-es. Gestern hatte ich das Glück, daß ich der Gewinnerin meines Spiels, Judit, persönlich den Preis übergegeben konnte. Es ist wahr, daß Sie die Gewinnerin war, aber ich habe auch etwas gewonnen, daß ich Sie persönlich kennenlernen konnte und auch ein Geschenk von Ihr bekam (Stichfädern und Stichleine)! Judit, ich bedanke mich ganz herzlich, und bin froh, Dich kennenzulernen!

Aus dem Bild wurde ein Nähsatz und dazu habe ich eine kleine Tasche genäht in Größe von 27x17 cm.

4 megjegyzés:

  1. Itt is nagyon szépen köszönöm az ajándékot, és én is örültem, hogy megismerhettelek:)))
    A képet meg el fogom lopni és kiteszem magamhoz, ha nem baj:)

    VálaszTörlés
  2. Dia:nagyon szép ajándékot készítettél!!!!!örülhet Judit,én meg irigykedhetem...:)
    Szeretném megkérdezni,remélem nem haragszol meg érte,de a szívembe lopta magát az az anyag,amit bélésnek használtál: a madaras,keresztes,áldás-írásos.megkérdezhetem,hogy hol tudnék esetleg ilyet rendelni,venni?
    Köszönöm,ha válaszolsz!
    monika-Mammka

    VálaszTörlés
  3. Judit, itt is nagyon szívesen :-)

    Mammka, köszönöm szépen! :-) Az anyagot Németországból kaptam egy nagyon kedves blogtársamtól, a zöld anyagok is onnan vannak, amikből a kistáskát varrtam hozzá. Így sajnos nem tudok Neked segíteni, ne haragudj.

    VálaszTörlés
  4. Dehogy haragszom!!!Köszönöm,hogy válaszoltál!Így legalább láttam,hogy van ilyen és lehet vadászni rá.:)

    VálaszTörlés