2009. szeptember 1., kedd

Ajándék tőlem-nekem/Geschenk von mir- für mich :-)


Megérkezett hozzám Barbi ajándéka, melynek rettentően örültem! És higgyétek el, élőben még szebb, mint a képeken! Nagyon pontos, precíz, aprólékos munka, melyen látszik, hogy nagy-nagy szeretettel készült. Barbi, ezúton is ezer és egy hála és nagyon köszönöm! (bocsi, a képet Tőled kölcsönöztem :-) ) Dieses Geschenk von Barbi ist bei mir angekommen, darüber ich mich riesig gefreut! Glaubt mir, es ist im Warheit noch schöner, als auf der Bilder! Es ist eine sehr preziese Arbeit, daran man sehen kann, daß sie es mit viel Liebe gemacht hat! Barbi, ich bedanke mich ganz herzlich!

Tegnap Erika névnap volt, és egy nagyon kedves kolleganőmet leptem meg ezzel a "virágcsokorral". :-) Mint kiderült, a tulipán az egyik kedvenc virága, így nagyon örült neki! :-) Gestern war Namenstag "Erika", und ich habe eine nette Kollegina mit diesem "Blumenstrauß" überrascht. :-) Es ist aufgedeckt wurde, daß Tulipan eine der ihrer Lieblingsblume ist, so hat sie sich darüber sehr gefreut! :-)

Az elkészítését itt találtam. Die Beschreibung habe ich hier gefunden.


2 megjegyzés:

  1. Nagyon szívesen, de főleg a szerencsének köszönhető, hogy hozzád került! :D
    A csokor nagyon kedves! :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép, mind amit kaptál és mind az, amit adtál:)

    VálaszTörlés