2009. szeptember 14., hétfő

Új bolt/Ein neues Geschäft

Múlt héten rendeltem a xszemesboltból, amely most újult meg. Nagyon kellemes vásárlás volt. Korrekt válaszokat kaptam leveimre, nagyon gyorsan megkaptam a termékeket és nagyon kedvesek az eladók. Én beraktam a kedvenc boltjaim közé. Ja, és még játékot is hirdettek, amin én is rész veszek. Ha Nektek is van kedvetek, nézzetek körül, olvassátok el a feltételeket és játszatok Ti is, szerintem nagyon megéri!!! :-) Am vorigen Woche habe ich von xszemes Geschäft einige Sachen bestellt. Dieses Geschäft hat sich jetzt erneut. Es war ein sehr angenehmes Kauf. Ich habe immer korrekte Antworte bekommen, die Sachen haben ich sehr schnell erhalten und die Verkäferinnen sind sehr nett! Die haben auch ein Spiel gestartet. Wenn Ihr Lust habt, könnt ihr mitspielen. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése